top of page

גידלתי 4 ילדים וכולם עשו בגרות באמנות, אני רואה בזה הישג חינוכי מרשים, הצלחה של 100%!

בעולם מקביל, לא הייתי אומנית אלא פולטיקאית. ולא סתם פולטיקאית, הייתי בוחרת להיות שרת החינוך והייתי הופכת את האמנות למקצוע חובה, לאחד ממקצועות הליבה!

הרי ילדים יוצרים הם ילדים בעשייה, הם חווים, מרגישים, פועמים ומצליחים לבטא את מכלול הווייתם. הם ילדים סקרניים שמגלים שיש יותר מתשובה נכונה אחת ומסוגלים להתבונן על העולם מנקודות מבט שונות, מגלים פתיחות והכלה לאנשים ורעיונות נוספים, מפתחים קשרים ומרחיבים את עולמם.



מבחינה פיזיולוגית אנחנו יודעים שהמוח מורכב משני חלקים, האונה הימנית והאונה השמאלית,

כאשר האונה השמאלית אחראית על החשיבה הלוגית שהיא החשיבה שבתי הספר מפתחים ומקדשים והאונה הימנית אחראית על התפיסה הרגשית, האינטואיציה והיצירתיות, חלק זה של המוח לרוב אינו זוכה לטיפוח ואימון מעבר לגיל הגן וכך שיעורי אמנות, ריקוד, תיאטרון ויצירה, כמעט ונעלמו ממערכת השעות .

הדרך בה המוח פועל בצורה היעילה ביותר היא כאשר שני צידי המוח פועלים ביחד ולכן עלינו ההורים מוטלת האחריות גם אחרי גיל הגן להמשיך ולטפח אותה, לאתגר, לפתח.

שנים לימדתי אמנות, גם בבתי ספר וגם במדרשה לאמנות, עודדתי את כל תלמידיי לבחור ולהמציא בעצמם את הנושא וכמובן את החומר, עודדתי אותם למחשבה יצירתית, מקורית וייחודית, חדר האמנות הפך למעבדת ניסויים בדיוק כמו בכיתת כימייה אבל קצת יותר צבעוני :)

בדיוק בגלל זה אני עורכת את סדנת לוכד החלומות לבנות מצווה, כל עוד אני יכולה אנצל כל רגע שהן עדיין מוכנות לגעת בחומר ובצבע.

סדנת לוכד החלומות מאפשרת לפני הכל יציאה מהשגרה שהורגלנו אליה, הטלפונים נשארים מחוץ לתחום והבנות מתמסרות למרחב החדש שזה הרגע גילו.


אמה של גילי, שחגגה את בת המצווה שלה עם עוד שבע חברות מקסימות, תיארה את זה טוב ממני:

"כבר בכניסה לסטודיו כשראיתי את החיוכים של הבנות הבנתי שהגענו למקום הנכון בזמן הנכון: המרחב של הסטודיו מגניב ברמות, בדים, בובות , פסלים, ציורים, קופסאות עמוסות חומרים, הבנות הרגישו בעננים.

בקיצור, ככה בדיוק כמו שרציתי, מאוד לא שיגרתי, אינטימי, חוויתי ועם מזכרת שכל אחת מהבנות לקחה איתה, היה מושלם!

אני ממליצה בחום רב."



תרצי לשמוע עוד על סדנת לוכד החלומות לבת מצווה?


מוזמנת לפנות אלי

אני כאן 🙌

ליאת



39 צפיות0 תגובות
bottom of page