top of page

1000 פנים לרצועת בד צבעונית.


אני לא זוכרת איך בדיוק הכל התחיל...האם דמיינתי שרשרת בדים מרצועות בד צבעוניות ויצא משהו יותר דומה לצעיף, או שהיה זה הפוך, דמיינתי צעיף מרצועות בד צבעוניות והבנתי שזו בעצם שרשרת בדים?



האמת שזה לא ממש משנה, כי בסוף הבנתי שזה גם וגם, גם שרשרת וגם צעיף וכשפנתה אלי לקוחה נורבגית ושאלה אם אוכל לתפור לה במיוחד חגורה, הבנתי שהצעיף הוא גם שרשרת וגם חגורה... ואז הגיעה מישהי מאיפשהו בארצות הברית שכתבה לי על הנסיעה הקרובה שלה לקריבים, היא כתבה שהיא מחפשת סרט לקשט כובע רחב שוליים ושאלה אם זה גם יתאים כסרט לכובע שלה? הבנתי שזה גם סרט לכובע ואם זה סרט לכובע אז זה בוודאי גם סרט לראש!



דוגמאות לבישת צעיף בדינמי


אבל השוס היה כשפנה אלי לקוח מסינגפור ושאל אם יש לי דוגמאות בצבעים שמתאימים לגברים? כאילו דה... לגברים יש צבעים אחרים? אז לקחתי את אותם צעיפים באותם הצבעים ובמקום דוגמנית חתמתי חוזה עם דוגמן הבית, ממש מבית, בני בכורי, נעם בלי וו, שנרתם למאמץ המשפחתי ומאז אני יכולה לספר בגאווה ש 60% מהקניות באתר הם עבור גברים ושבאמריקה ובעוד כמה מקומות בעולם יש לא מעט גברים שעונדים שרשרת ורודה, חגורה כתומה וצעיף ירוק.



צעיף בד צבעוני לגבר

ויש אפילו שחיין אולמפי אמריקאי, שהזמין ממני צעיף בצבעי דגל ארה"ב , אלו הם לא צבעי הקאפ אוף טי שלי אבל כששחיין אולימפי מבקש, מי אני שאסרב.


ורק פה בארץ הקטנה שלנו אני מחכה שהגבר הישראלי יפסיק לפחד מצבע, אני רוצה לראות אותו פוסע בחולצות ומכנסיים בצבעים פלורסנטיים תחת מעטה ברקים בוהקים, כשהצעיף המדובר מונח סביב צווארו.

יש לי המון סבלנות... יום אחד זה יקרה!

עד אז מוזמנות להפיץ את הבשורה:

כאן הלינק ישירות לצעיף בדינמי

כאן הלינק לחנות של כל אביזרי האפנה בה תמצאו את יתר המוצרים שלי וכמו צעיף בדינמי, גם הם קלילים, נעימים, צבעוניים, עם קריצה וטוויסט קטן בעלילה.

תהנו...

ואל תשכחי להשאיר סימן, שאדע שהיית 👇


מוזמנת לפנות אלי.

אני כאן 🙌

ליאת



50 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page